2010-09-14

Lublin: Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie
Numer ogłoszenia: 291422 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie , ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 46 23 800, faks 0-81 46 23 840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lawp.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów promocyjnych na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie następujących gadżetów promocyjnych dla Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie: 1. Kubki porcelanowe: 1) Nakład: 1000 szt. 2) Materiał: porcelit 3) Kolor kubka: brąz, biały, niebieski (jak na załączonym przykładzie) lub inny układ kolorów np. zielony, biały, niebieski 4) Pojemność: ok. 300 ml 5) Wymiary: około 12,3 x ø 10 cm (+- 1 cm) 6) Opis: kubek ze spodeczkiem, który może być użyty, jako przykrywka, kubek o nieregularnych, wklęsłych bokach, średnica w najszerszej części kubka ok. 10cm (+ - 1 cm), wewnątrz kubka adres internetowy www.lawp.lubelskie.pl (kolor nadruku czytelny i widoczny) , na spodku: zestaw znaków graficznych: a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 7) Opakowanie: Kubek jest umieszczony w eleganckim, okrągłym pudełku wykonanym z grubej tektury o grubości ok. 2 mm. (powleczone papierem kredowy błyszczącym) wewnątrz wyłożone materiałem błyszczącym w kolorze np. granatowym. W środku przygotowane miejsce (wgłębienie) na kubek i spodek zapobiegające przemieszczaniu się. Wieczko zdejmowane z umocowanym ozdobnym sznureczkiem z materiału (lub sznurka) 8) Kolor opakowania nawiązujący do kolorystyki kubka: np. brąz, biały, niebieski (jak na załączonym przykładzie) lub inny układ kolorów np. zielony, biały, niebieski 9) Nadruk na wieczku: adres www.lawp.lubelskie.pl (kolor nadruku czytelny i widoczny na tle opakowania) 10) Nadruk na pudełku czytelny i widoczny na tle opakowania - zestaw znaków graficznych(full kolor): a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 2. Podkładka pod kubek: 1) Nakład: 1000 szt. 2) Materiał: pianka PCV, wierzchnia warstwa podkładki wykonana z laminatu z fakturą, spodnia warstwa z szarej lub czarnej pianki o grubości 1,5 - 2 mm. 3) Kolor: 250 szt. niebieski, 250 szt. czarne, 250 szt. czerwone, 250 szt. zielone 4) Wymiary: ø 10 cm 5) Grubość: ok. 4 mm 6) Opis: Podkładki wykonane na miękkiej piance zapewniającej znakomite przyleganie do stołu biurka, zapobiegające przesuwaniu się 7) Nadruk: offset CMYK (pełny kolor), na zewnętrznej stronie podkładki, zestaw znaków graficznych umieszczony centralnie na środku: a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie b) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 8) przy dolnej krawędzi w kształcie półkola adres internetowy www.lawp.lubelskie.pl 9) przy górnej krawędzi w kształcie półkola hasło: Twój pomysł, europejskie pieniądze 3. Zestaw piśmienniczy składający się z pióra kulkowego i długopisu wraz ze etui: 1) Nakład: 300 szt. 2) Materiał: długopis - automatyczny, korpus metalowy pokryty satynowym lakierem w kolorze klasycznej, matowej czerni, końcówka dolna metalowa przykręcana; w kolorze srebrnym, uchwyt mocujący metalowy; klips sprężynujący, który umożliwia łatwe zaczepianie w kieszeni lub w teczce, w środkowej części pierścień w kolorze srebrnym. pióro kulkowe- korpus i skuwka precyzyjnie pokrytymi satynowym lakierem w kolorze klasycznej, matowej czerni, końcówka dolna metalowa w kolorze srebrnym, uchwyt mocujący metalowy; klips sprężynujący, który umożliwia łatwe zaczepianie w kieszeni lub w teczce, w środkowej części pierścień w kolorze srebrnym, 3) Kolor: - pióra i długopisu: czarny - etui: czarny 4) Wymiary: - długopis:13,5 cm(+ - 1 cm) - pióro: 13,5 cm(+ - 1 cm) - etui:17x5,5x1,8 cm(+ - 1 cm) 5) Opis: - Długopis otwierany przez przekręcenie: wkład cienko piszący w kolorze niebieskim o grubości 0,3 - max. 0,4 mm, rozszerzany w środkowej części - Pióro kulkowe: wkład czarny, rozszerzane w środkowej części 6) Opakowanie eleganckie etui: wymiary w przybliżeniu: 17 x 6 x 2 cm (dopuszczalna różnica + - 1 cm na każdym wymiarze) laminowane tekturowe(zapinane na klapkę z np. magnesem), w środku dwie osobne komory na pióro i długopis 7) Nadruk na długopisie i piórze: Logotypy: RPO WL 2007 - 2013, flaga UE, metoda nadruku: grawer laserowy, w wariancie kolorystycznym achromatycznym białym lub srebrnym Nadruk na zewnętrznej stronie etui zestaw znaków graficznych w wariancie kolorystycznym achromatycznym białym lub srebrnym: a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego e) hasło: Twój pomysł europejskie pieniądze 4. Pendrive: 1) Nakład: 300 szt. 2) Wymiary: 6 cm (+ -1,5 cm) x 2 cm (+ -0,5 cm) x 1 cm (+ - 0,5 cm), 3) Opis: Pendrive ze skuwką zsuwaną, obudowa matowe aluminium, w kolorze srebrnym satynowym, uchwyt zawieszka umożliwiający zawieszenie na smyczy, pojemność 4 GB, typ złącza USB 2.0, nasadka dopasowana do pamięci, nakładana na wcisk, gwarancja 2 lata, 4) Nadruk: znakowanie grawerem jednostronne na dłuższej części aluminiowej, ciąg znaków graficznych: a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej c) adres strony internetowej: www.lawp.lubelskie.pl 5) Opakowanie: eleganckie granatowe pudełko na pamięć o wymiarach 11, 5 cm (+ - 2 cm) x 10,5 cm (+ - 2 cm) x 2 cm (+ - 1 cm), wyłożone materiałem błyszczącym w kolorze granatowym. Pudełko wykonane z grubej tektury o grubości ok. 2 mm. W środku przygotowane miejsce (wgłębienie) dla pamięci pendrive. 6) Nadruk na opakowaniu ( na środku wieczka od wewnętrznej, otwieranej strony) zestaw znaków graficznych w wariancie kolorystycznym achromatycznym białym lub srebrnym: a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego e) hasło: Twój pomysł europejskie pieniądze 5. Maskotka promocyjna - miś: 1) Nakład: 300 szt. 2) Materiał: miś - plusz, koszulka - bawełna w kolorze białym 3) Kolor misia: odcień beżowego brązowego 4) Wymiary: wys. ok. 200 mm (+ - 30 mm) 5) Nadruk: na koszulce 1 pole nadruku z przodu koszulki wykonanie w 4 kolorach pole nadruku: 40 x 25 mm (uproszczone logotypy) 6) Logotypy do zamieszczenia na koszulce misia: a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 7) Metoda nadruku: dowolna trwała 8) Kolor nadruku - na koszulce: ( full kolor) 6. Organizer z kalendarium z wkładką informacyjną 1) Nakład: 200 szt. 2) Format: A5 (20 cm (+ -0,5 cm) x 24 cm (+ -1 cm) x 4,5 cm (+ -0,5 cm) 3) Oprawa: materiał skóropodobny ( materiał np. typu VELLUTO)z ozdobnym przeszyciem, na okładce tłoczony zestaw znaków: a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego e) hasło promocyjne: Twój pomysł, europejskie pieniądze 4) Kolor oprawy: 50 szt. czerwony, 50 szt. granatowy, 50 szt. zielony, 50 szt. fioletowy 5) Papier: 70 g . m2, bezchlorkowy, biały 6) Kalendarium: tydzień na 2 stronach, kalendarz wieczny tzn. na każdy rok, każdy miesiąc oznaczony osobną zakładką w innym kolorze, druk dwukolorowy czarno - czerwony. Polskie święta i imieniny, kalendarium w 4 językach: polski, angielski, niemiecki i rosyjski 7) Wykończenie: organizer wyposażony w ring czteropierścieniowy o pojemności 3 cm (+ -0,5 cm), 10 kieszonek na kartę kredytową , kieszonkę na wizytówki, kieszonkę zamykaną na suwak, uchwyt na pióro, zamykany na klapkę z magnesem, Wkłady wymienne organizera: Wkład wpinany (dziurowany uniwersalnie) w formacie A-5 (16 cm (+ -1 cm) x 22 cm (+ -1 cm) x 2,5 cm (+ -0,5 cm) zawierające: 6 przekładek tematycznych: kalendarz wieczny, do wykonania, projekty, notes, finanse, adresy, 8) dodatkowo wkładka informacyjna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, 4-stronicowa, zadruk 4 + 4 (papier 80 g m2) z informacjami dotyczącymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 (w tym adresami instytucji zaangażowanych w realizację programu, instytucji o zasięgu centralnym i naczelnym). Wykonawca wykona druk wkładki informacyjnej, w oparciu o przekazane przez Zamawiającego dokumenty i materiały w formie elektronicznej 9) Opakowanie jednostkowe: foliowe 7. Domino w drewnianym pudełku 1) Nakład: 500 szt. 2) Rozmiar: 14,8 x 4,9 x 3 cm 3) Kolor: kostki czarne z białymi oczkami 4) Opis produktu: gra domino 28 kostek 5) Opakowanie: ozdobne drewniane pudełko, z wysuwanym wieczkiem od góry 6) Nadruk: kolor logotypu achromatyczny, na przedniej bocznej ściance logotypy RPO WL 2007 - 2013, herb Województwa, logotyp LAWP, flaga UE w układzie achromatycznym, 8. Pinsy metalowe 1) Nakład: 250 szt. 2) Materiały: Znaczek metalowy emaliowany 3) Wymiary: pinsy w kształcie prostokąta, wielkość ok. 2 x 1 cm (+ - 3 mm) 4) Kolor: Kolor tła -10 % czarnego, Kolor logotypu: niebiesko - żółto - biało - czerwony (napis w kolorze czarnym) 5) Opis: znak graficzny - logotyp Programu Regionalnego. Pod znakiem graficznym napis PROGRAM REGIONALNY, znaczek metalowy typu pins, mocowanie: zapinka typu motylek 6) Opakowanie: opakowanie tekturowe (białe), 35mm x 15 mm 7) Nadruk na opakowaniu: a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 9. Metalowa smycz na łańcuszku w opakowaniu: 1) Nakład: 500 szt. 2) Materiał: metal, ekoskóra 3) Rozmiary: grubość 2 mm, długość min. 2x340 mm; 4) Nadruk: technika znakowania: grawer laserowy jednostronny na metalowym elemencie Wielkość znakowania: ok. 20 x 5 mm, logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), 5) Kolory skóropodobnej końcówki: - czarny 6) Opis: metalowy łańcuszek o grubości 2 mm i długości min. 2x340 mm; metalowa złączka; (wymiary: min. 35 x 12 mm); końcówka z ekoskóry (połączona na stałe z odczepianą częścią złączki); wykończenie: linka na telefon komórkowy ,Mp3 + metalowy karabińczyk; 7) Opakowanie: Pudełko na smycz wykonane z kartonu z okienkiem 8) Kolor czarny lub granatowy 9) Wymiary: 2,2 x 4,5 x 18,5 cm (dopuszczalna różnica + - 0,5 cm na każdym wymiarze) 10) technika znakowania: tampondruk 11) kolor znakowania: achromatyczny srebrny na wieczku pudełka 12) Znakowanie - zestaw znaków z lewej strony pudełka na dłuższym boku: a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Z prawej strony pudełka na dłuższym boku: Hasło promocyjne; Twój pomysł, europejskie pieniądze 10. Bluza polarowa z kapturem: 1) Nakład: 120 szt. Fason damski - bluza taliowana - kolor granatowy (60 szt.: S-20,M-20, L-20) Fason męski - bluza kroju unisex - kolor granatowy (60 szt.: S-10,M-20, L-20, XL-10) 2) Materiał wykończenie: Bluza z kapturem typu polar - polar z warstwą antypiligową materiał niemechecący się, o wysokiej jakości - np. Q-FLEECE, shelter, gramatura 350 g; zapięcie na długi zamek, dwie kieszenie z przodu zapinane na zamek, ściągacz z dołu (tylko w fasonie męskim), ściągacz przy rękawie (tylko w fasonie męskim), ściągacze przy kapturze, stójka, kaptur odpinany na zamek 3) Logotypy: - Metoda znakowania: haft wielokolorowy, na piersi po lewej stronie - Wielkość znakowania: 8 x 2 cm (+ - 1 cm) - Logotypy w kolejności (od lewej) - logo NSS RPO, logo województwa, logo LAWP i flaga UE 4) Całość zaprojektowana przez wykonawcę z uwzględnieniem materiału elektronicznego przekazanego przez zamawiającego. 5) Opakowanie: każda sztuka zapakowana oddzielnie w opakowanie foliowe 11. Koszulka typu T -shirt: 1) Nakład: 120 szt. Fason damski - koszulka taliowana polo - kolor niebieski ( 60 szt.: S- 20 szt., M-20 szt., L-20 szt.) Fason męski - T-shirt kroju unisex polo - kolor niebieski ( 60 szt.: S- 20 szt., M-20 szt., L-20 szt.) 2) Materiał/wykończenie: -100% bawełna półczesana gramatura minimum 190g, podwójne szwy, po bokach koszulki rozporki, zapięcie pod szyję na 3 guziki 3) Metoda znakowania: - haft wielokolorowy - na dole po prawej stronie - Logotypy w kolejności (od lewej) - logo NSS RPO, logo województwa, logo LAWP, flaga UE 4) Opakowanie: - każda koszulka zapakowana w worek foliowy 12. Upominek świąteczny- bombka z pralinkami marki Lindt lub równoważnej 1) Nakład: 250 szt. 2) Wymiary: średnica bombki 11 cm (+ - 1 cm) 3) Opis: metalowa bombka ozdobiona motywem świątecznym, w kolorze czerwonym (błyszcząca), z pokrywą i dołączonym do pokrywy karnecikiem świątecznym na czerwonym sznureczku. Zawierająca 11 mlecznych pralinek czekoladowych z delikatnie rozpływającym się nadzieniem marki Lindor lub równoważnych o smaku mlecznym. Termin przydatności do spożycia: minimum sześć miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 4) Przez znaczenie słowa marki równoważnej Zamawiający rozumie markę/firmę, która wykona pralinki o następującym składzie: cukier, tłuszcze roślinne, masło kakaowe, masa kakaowa, pełne mleko w proszku, odtłuszczone mleko w proszku, laktoza, tłuszcz mleczny, emulgator ( lecytyna sojowa), ekstrakt słodowy jęczmienny, aromaty, wanilia. Może zawierać śladowe ilości orzechów laskowych i migdałów. Kuwertura: Czekolada mleczna: masa kakaowa minimum 31%, masa mleczna minimum 20%. 5) Nadruk na bileciku (pełen kolor): zestaw znaków: 4 logotypy a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego 13. Bombonierka z czekoladowymi pralinami 1) Nakład: 1000 szt. 2) Smaki: toffi:200szt., migdałowa: 200szt., orzechowa 200 szt., kawowa 200 szt, advocat 200 szt., 3) Wymiary bombonierki: 15x15 cm (+ - 2 cm) 4) Opis: Elegancka bombonierka zawierająca 9 czekoladek (czekolada mleczna), zawiniętych w laminat i obwolutę. Kartonowe pudełko otwierane od góry, np. ze srebrnego kartonu z tłoczeniem na zewnętrznej stronie wieczka oraz przymocowaną satynową kokardką w kolorze niebieskim 5) Termin przydatności do spożycia: minimum sześć miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego 6) Tłoczenie na wieczku: zestaw znaków: 4 logotypy a) logo Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), b) herb Województwa Lubelskiego, z dopiskiem Województwo Lubelskie, z prawej strony znaku, c) logo Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie d) emblemat Unii Europejskiej, z dopiskiem Unia Europejska z lewej strony znaku lub poniżej, a tam gdzie jest możliwe również dopisek przy znaku UE Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią powyższe warunki, jeśli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa jest w rozdziale 8.1.2 ppkt. 2 (posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia) jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 usługę odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia - usługi wykonania artykułów informacyjnych i promocyjnych, o wartości nie mniejszej od kwoty 50 000,00 PLN brutto (wartość podpisanej umowy), z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i danych odbiorcy (zamawiającego), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. W związku z tym ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. W związku z tym ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu oceny spełnienia tego warunku. W związku z tym ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany spowodowane skutkami klęsk żywiołowych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków; b) konieczność realizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; c) zmiana obowiązującej stawki VAT; d) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 § 1 Kodeksu cywilnego (tzw. rażąca strata). Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności mogą ulec zmianie: a ) technologia wykonania oznaczeń promocyjnych na zamawianych materiałach, w sytuacji gdy ilość wskazanych informacji nie pozwala na wykonanie czytelnego nadruku preferowaną przez Zamawiającego metodą, b) technologia wykonania oznaczeń promocyjnych na zamawianych materiałach, w sytuacji, gdy tworzywo z którego produkowane są materiały nie utrzymuje trwałości wykonanego nadruku. c) ilość elementów nadruku, w sytuacji, gdy ilość miejsca wyznaczonego na nadruk na produkcie nie pozwala na wykonanie pełnego oznaczenia wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. d) adres siedziby Zamawiającego i Wykonawcy, e) osoby upoważnione ze strony Zamawiającego i Wykonawcy do kontaktów z Wykonawcą i z Zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lawp.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2010 godzina 08:00, miejsce: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie ul. Graniczna 4, 20-010 Lublin I piętro, pokój 19 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest współfinansowana ze przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia PDF

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Word

Załącznik nr 2a - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 Word

Załącznik nr 2b - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 Word

Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych usług Word

Załącznik nr 4 - Wzór umowy PDF

Załącznik nr 5 - Formularz cenowy Word

Załącznik nr 6 - Wizualizacja materiałów objętych zamówieniem PDF

czytano: 120 razy

Informację wytworzył(a): Cezary Szymański

Data utworzenia informacji: 2010-09-14 15:32:01

Data ostatniej modyfikacji: 2010-09-14 15:32:31

kategoria: LAWP, Zamówienia publiczne

Do poprawnego wyświetlenia treści materiałów publikowanych w formacie PDF niezbędna jest przeglądarka do plików w tym formacie.

Darmową przeglądarkę można pobrać ze strony www.adobe.com

Darmową przeglądarkę można pobrać ze strony POBIERZ
PRZEGLĄDARKĘ
PLIKÓW PDF