- Aktualności
- Rozliczanie projektu
- Raporty kwartalne dotyczące pośrednich miejsc pracy
- Akredytacje wykonawców
- F.A.Q.
- F.A.Q. - do działania 2.1
- Słowniczek pojęć
- Jak wypełnić wniosek o płatność
- Poradnik Beneficjenta - Realizacja projektu
- Najczęściej popełniane błędy
- Co i jak może zmienić Beneficjent
- Cesje - ważne informacje
- Procedura aplikacyjna
- Szkolenia i konferencje
- Ankieta: Badanie potrzeb szkoleniowych beneficjentów
- Zasady promocji projektów
2011-12-16
Informacja o aktualizacji Generatora wniosków o płatność, Instrukcji wypełniania wniosku o płatność oraz Wytycznych dla Wnioskodawców
Informujemy, że wprowadzono następujące zmiany do Generatora wniosków o płatność:
- Z tabeli 12 wniosku o płatność usunięto kolumny 13 i 14 Klasyfikacja wydatków w podziale na inwestycyjne i inne
- Z tabeli 19 wniosku o płatność usunięto kolumny Klasyfikacja wydatków w podziale na wydatki inwestycyjne i inne (nie dot. wniosków z działania 2.1)
Ponadto wprowadzono następujące zmiany do Instrukcji wypełniania wniosku o płatność oraz Wytycznych dla Wnioskodawców:
- Wydłużono termin weryfikacji wniosków o płatność do 40 dni roboczych
- Usunięto zapis dotyczący konieczności parafowania każdej strony wniosku o płatność
- Doprecyzowano zapis dotyczący określenia daty „Wniosek za okres do…” w pkt. 1 wniosku o płatność
W przypadku wniosków sprawozdawczych należy wskazać datę sporządzenia wniosku o płatność. Data powinna być spójna z datą złożenia oświadczeń w pkt. 21 wniosku oraz datą złożenia podpisu pod wnioskiem o płatność. - Doprecyzowano zapis dotyczący sposobu ujmowania dokumentów finansowych w tabeli 12 wniosku o płatność.
W tab. 12 nie należy wpisywać dokumentów zawierających wartości zerowe do zapłaty. Zasada dotyczy wszystkich dokumentów finansowych (korygujących, zaliczkowych i rozliczających zaliczkę). - Doprecyzowano instrukcję w zakresie sposobu wypełnienia kolumny Nazwa towaru/usługi wniosku o płatność.
W przypadku gdy nazwa towaru lub usługi zawiera dużą liczbę znaków, należy wskazać nazwę lub opis towaru/usługi umożliwiający jego identyfikację. - Wprowadzono zapis dopuszczający zlecanie prac podwykonawcom oraz połączenie ze sobą środków poszczególnych członków konsorcjum tak, aby mogli wspólnie spełniać warunki uczestnictwa w przetargu.
czytano: 126 razy
Informację wytworzył(a): Cezary Szymański
Data utworzenia informacji: 2011-12-16 15:08:25
kategoria: Realizacja projektów, Zmiany dokumentów i przepisów
Do poprawnego wyświetlenia treści materiałów publikowanych w formacie PDF niezbędna jest przeglądarka do plików w tym formacie. Darmową przeglądarkę można pobrać ze strony www.adobe.com |
POBIERZ PRZEGLĄDARKĘ PLIKÓW PDF |