- Aktualności
- Rozliczanie projektu
- Raporty kwartalne dotyczące pośrednich miejsc pracy
- Akredytacje wykonawców
- F.A.Q.
- F.A.Q. - do działania 2.1
- Słowniczek pojęć
- Jak wypełnić wniosek o płatność
- Poradnik Beneficjenta - Realizacja projektu
- Najczęściej popełniane błędy
- Co i jak może zmienić Beneficjent
- Cesje - ważne informacje
- Procedura aplikacyjna
- Szkolenia i konferencje
- Ankieta: Badanie potrzeb szkoleniowych beneficjentów
- Zasady promocji projektów
2010-12-15
Uwaga Beneficjenci aktualizacja Generatora wniosków o płatność
W zakładce Realizacja projektu umieszczona została zaktualizowana wersja Generatora wniosków o płatność
W nowej wersji Generatora zmianie ulega pkt 22. ZAŁĄCZNIKI:
2) Kopie wyciągów bankowych lub innych równoważnych dokumentów pochodzących z rachunku Beneficjenta potwierdzających dokonanie płatności na rzecz kontrahenta/dokumentujących poniesione wydatki ujęte we Wniosku.
Wprowadzenie zmiany podyktowane jest faktem, iż na etapie rozliczania wniosków o płatność Beneficjenci mają trudności ze zdobyciem wyciągów bankowych z uwagi na fakt prowadzenia rachunku w Banku internetowym. Wydaje się konieczne wprowadzenie zapisu umożliwiającego Beneficjentom dołączania innych dokumentów o równoważnej wartości potwierdzających dokonanie płatności.
4) Kopie dokumentów potwierdzających odbiór/wykonanie prac (m.in. protokół odbioru częściowego, końcowego, dziennik budowy) poświadczone „za zgodność z oryginałem” przez Beneficjenta lub osobę upoważnioną - w przypadku gdy przedmiotem projektu była budowa, przebudowa, nadbudowa obiektów budowlanych lub zakup maszyn i urządzeń wymagających montażu i rozruchu. W przypadku zakupu urządzeń, które nie zostały zamontowane - kopia protokołu odbioru, przyjęcia na magazyn, z podaniem miejsca ich składowania. Ponadto do każdego wniosku o płatność rozliczającego wydatki Beneficjent zobowiązany jest złożyć Zestawienie wartości wykonanych robót, którego wzór zamieszczony został na stronie www.lawp.lubelskie.pl. Załącznik wymagany jest obligatoryjnie w przypadku projektów infrastrukturalnych.
6) Kopia dowodu rejestracyjnego, poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Beneficjenta lub osobę upoważnioną – jeżeli jest wymagany przepisami prawa krajowego – w przypadku zakupu środków transportu podlegających współfinansowaniu.
Usunięto z listy wymaganych załączników do wniosku o płatność następujące załączniki: świadectwo homologacji, dokumentu obowiązkowego ubezpieczenia OC.
czytano: 123 razy
Informację wytworzył(a): Cezary Szymański
Data utworzenia informacji: 2010-12-15 10:15:17
Data ostatniej modyfikacji: 2010-12-15 14:32:20
kategoria: Realizacja projektów, Zmiany dokumentów i przepisów
Do poprawnego wyświetlenia treści materiałów publikowanych w formacie PDF niezbędna jest przeglądarka do plików w tym formacie. Darmową przeglądarkę można pobrać ze strony www.adobe.com |
POBIERZ PRZEGLĄDARKĘ PLIKÓW PDF |